WRAP UP | Március

  Március csakúgy elrepült, és tökre felfoghatatlan, hogy már lassan az év negyedik havába lépünk. A hosszú tél után már alig várom, hogy szép, napsütéses és madárcsicsergéses idő legyen, és ismét járhassak a kedvenc helyemre, a botanikus kertbe.
  Összesen 7 könyvet (ebből 5 szerepelt a márciusi TBR listámon!), illetve 1766 oldalt sikerült elolvasnom ezen 31 nap során, és szerencsére több nagyon jó könyv is a kezeimbe került. A kedvencem egyértelműen a Gustav-szonáta lett, plusz nagyon jó olvasmányélményt nyújtott még A Nap is csillag, a Senki madara és a Fantastic Beasts and Where to Find Them forgatókönyv is. A Ház a tó mélyén szintén egy egész jó kisregény volt: kellemesen borzongtam olvasás közben. Sajnos Amanda Lovelace új verseskötete számomra egy kicsit csalódás volt: nem ért fel a the princess saves herself in this one-hoz. A nő a tízes kabinból szerintem egy átlagos krimi/thriller maradt, nemigazán adott semmi különlegeset.


  1. J. K. Rowling: Fantastic Beasts and Where to Find them
  2. Rose Tremain: Gustav-szonáta
  3. Nicola Yoon: A Nap is csillag
  4. Amanda Lovelace: the witch doesn't burn in this one
  5. Ruth Ware: A nő a tízes kabinból
  6. Josh Malerman: Ház a tó mélyén
  7. Szabó T. Anna: Senki madara 
  Nektek milyen volt a március? :)

2 megjegyzés:

  1. Ó, A nő a tízes kabinból... nekem az lett eddig az év legsemmilyenebb könyve :/ kicsit többet vártam fülszöveg alapján vagy nem is tudom.
    A Nap is csillagot viszont én is nagyon szerettem a hibáival együtt is <3 :) szerethető regény, nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is... elég nagy csalódás. Külföldön annyira hypeolják Ruth Ware-t, hogy azt hittem, Ő lesz az új kedvenc szerzőm. :D Kezdek rájönni, hogy ami külföldön menő, az nekünk nem biztos, hogy be fog jönni. :/
      Olvastam is róla a bejegyzésed, utána döntöttem el, hogy én is elolvasom. :)

      Törlés