TBR | Március

  Mit ne mondjak, a februárom eléggé szar volt, de még viszonylag szépen is fogalmazok, ha a szar szót használom. Az egyetemen mindennap 10-11-12 órákat kellene eltöltenem, de úgy gondolom, hogy ez emberileg viselhetetlen, szóval már így a 4. héten is igyekszem innen-onnan lecsippenteni belőle. Főként ennek köszönhetően nem voltak posztok a blogon sem, mivel ebbe a napirendbe sajnos sok mindent nem tudok belenyomorgatni - s ez most nem panaszkodás vagy mentegetőzés, hanem a színtiszta igazság. A hétvégék folyamán igyekszem előre dolgozni a továbbiakban, hogy legalább a heti egy posztot tudjam majd tartani.

  A TBR-listám márciusra eléggé ambíciózus lett: 2 féltégla és 2 angol is helyet kapott rajta. Az ehavi TBR jar könyvem a Battle Royale, amiből már elolvastam pár oldalt, de be kell vallanom nektek, hogy baromi nehéz belerázódni a történetbe, főleg a rengeteg japán név miatt. Ha már szóba került a saját kis kihívásom: februárban az Ármány és kézfogó lett volna az aktuális olvasmányom, de valamiért nem tudtam belerázódni, így emiatt húztam egy másikat, így került sorra a Caraval. Nagyon-nagyon tetszik, mindenképpen írok majd róla, ha befejeztem!
  Abból a szempontból egy kicsit megkönnyítettem a saját helyzetemet, hogy a Ház a tó mélyén és a Senki madara is eléggé rövidke olvasmány, s már majdnem mindkettőnek a végére értem. Plusz, a Gustav-szonátát is hamarosan befejezem, már csak körülbelül 80 oldal van hátra belőle (spoiler alert: azt hiszem új kedvencet avatok!).

saját kép
(szerkesztőprogram: VSCO X)
  1. Rose Tremain: Gustav-szonáta
  2. Takami Kósun: Battle Royale (havi TBR jar könyvem)
  3. Nicola Yoon: A Nap is csillag
  4. Stephanie Garber: Caraval
  5. Ruth Ware: A nő a tízes kabinból
  6. C. J. Redwine: Az árnyékkirálynő
  7. Szabó T. Anna: Senki madara 
  8. Lucy Christopher: Stolen
  9. Nora Sakavic: The Foxhole Court
  10. Josh Malerman: Ház a tó mélyén

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése