HAUL | Glamour napok

  Sajnos elég régen jelentkeztem már utoljára bejegyzéssel, de ennek megvan a maga oka, amit nem szeretnék itt leírni, remélem megértitek. Elég sok minden történt velem az elmúlt hónapok során - jók és rosszak egyaránt. Annak ellenére, hogy itt nemigazán voltam aktív, az olvasás és ötletelgetés terén ez nem látszott meg. Szeretnék végre - valahára ismét visszazökkenni a normális kerékvágásba, és legalább heti egy poszttal jelentkezni. :)
  Ezúttal egy merőben új típusú posztot hoztam, amilyen eddig még nem volt: egy beauty/ fashion haul -t! ;) Remélem, hogy tetszeni fog Nektek!


 A Glamour napok alkalmából tegnapelőtt én is nyakamba vettem a várost - természetesen a kuponjaimmal felszerelkezve -, és megvettem azokat a dolgokat, amikre a leginkább szükségem volt. Nem vettem semmi feleslegeset, és biztos vagyok benne, hogy mindent ki is fogok használni!

  Első utam a Tescoba vezetett, mivel általában az F&F kínálatából választok magamnak nadrágot. Szerintem nagyon jó minőségűek, teljesen passzolnak rám, ráadásul nem is olyan drágák. Egy elegáns, fekete vagy sötétkék darabot szerettem volna, ami nem farmeranyagból készült. Végül egy fekete mellett döntöttem, amit gyönyörű arany zipzárok díszítenek, emellett nagyon kellemes viselet is.


  Azt is észrevettem az élelmiszerosztályon bóklászva, hogy 25% kedvezmény van minden Pickwick teára, és természetesen egyből választottam magamnak egy különlegességekből álló csomagot. Plusz választottam egy tescosat is, mert isteniek és olcsóak (269 forint körül kapható!) a teáik (főleg az almás - fahéjas), de ez a hibiszkuszos is mennyei. Igen, nagyon imádom a teákat!

  A követező állomás a DM volt, ahol már jóval több dolgot szereztem be. Először a Maybelline pulthoz léptem, ahonnan lekaptam a Lash Sensational spirált. Rengeteg jót hallottam róla, aki kipróbálta az imádta is, szóval én is nagy reményeket fűzök hozzá! Amúgy elgondolkoztam rajta, hogy inkább a The Nudes palettát szerzem be - hiszen féláron annyira nem is vészes az ára -, de végül a lehúzó véleményekre gondolva otthagytam. Éss igen, mindössze ennyi sminkterméket vettem! :)
  Ezután feltankoltam a kedvenc arckrémemből, ami nem más, mint a Cuticura Shine control kréme, ami zsíros bőrre egyszerűen tökéletes! Hamar beszívódik, kicsit tényleg mattít az arcon, nem utolsó sorban pedig elég olcsó: 1000 forint alatt kapható! E mellé megvettem még az arctisztítóját is, amit már este kipróbáltam, és bejön! Remélem hosszútávon is hatásos lesz. Az arcápolási rutinomnak szerves részét képezik az arcmaszkok is, szóval beszereztem kétféle baleas verziót: az egyik egy pórusfinomító maszk fehér agyaggal és cinkkel; a másik pedig egy lehúzható maszk, Hamamelisszel. Utóbbit már fel is kentem, és nekem eddig ez vált be a legjobban azok közül, amiket próbáltam! Picit fura, géles állaga van, s elég nehezen szárad meg, de a lehúzás után babapopsi puhaságú lett a bőröm, és a pattanások ellen is hatásosnak bizonyul. Végül, de nem utolsó sorban a rexonas kupont is beváltottam, így egy dezodorhoz jutottam hozzá olcsóbban.
  Az utolsó állomás pedig a C&A volt, ahol lecsaptam egy hosszú, meleg, kötött kardigánra, aminek a színét egyszerűen imádom! Fejben már egész outfiteket állítottam össze vele, alig várom, hogy hordhassam! :)


  És Ti miket vettetek? :) Meséljetek!

 

6 megjegyzés:

  1. A kardigán nagyon jól néz ki, a Cuticura krém meg közös kedvencünk! :) Próbálok leállni az illatanyagot tartalmazó arcápolókról, de erről nem tudok lemondani :)
    Én főleg sminkcuccokat vettem, egy részük utánpótlás, a többi főleg ajakkence. Meg néháy Isana cucc a Rossmannból plusz hajfestékek, de ezeket amúgy is megvettem volna. Aránylag szolid volt a dolog, de szerintem így is akadt pár felesleges dolog a kosaramban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a kardigán a kedvencem, olyan jó meleg, és nagyon hosszú! :)
      Én is ugyanígy vagyok vele! Olyan kellemes az illata... mindig szagolgatom. :D
      Nekem most semmiből nem kellett az utánpótlás szerencsére, egyedül spirálból. :) Egy új Rimmel nude rúzst szerettem volna venni (meg egy Max Factor négyes palettát), de mire odaértem már egyetlenegy sem volt... Péntekre teljesen le voltak rabolva az üzletek. :(

      Törlés
  2. Jó dolgokat vettél, és tetszenek a képeid! :)
    A Cutitcura krém nekem is tetszik, már pár napja tesztelem :) A Baleás arcmaszkokat is szeretem, az agyagost rendszeresen veszem, csak azt nem értem miért nincs normális kiszerelésben :( (tubus, vagy tégelyes). Jól néz ki ez a kardigán, nem vagyok biztos benne, hogy én is ilyet vettem-e (elöl van egy gomb, meg az enyém feketés-szürke). :D
    Pickwick teára most nálunk egy EuroFamily nevű boltban csaptam le, 250 ft volt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek a képek! :)
      Na, remélem, hogy hosszútávon is be fog válni. ;) Nekem az agyagos maszk állagra annyira nem jött be, viszont a hatása annak is szupi!
      Az enyémen egy darab gomb sincs, és leér egészen a térdemig (pedig magas vagyok és S -es méret :D). :)
      Én most valami chai teát szeretnék venni! :)

      Törlés
    2. A maszkot lemosni én se szeretem, olyan macerás, általában fürdés előtt állok neki :D
      Enyém rövidebb, combközépig ér, akkor tiéd egy másik modell :D
      Ajánlom a rossmann mango chai teáját, instagramon láthattad nálam ;)

      Törlés
    3. Igen, én is mindig fürdés előtt arcmaszkozok. :))
      De a tiéd is nagyon jól néz ki! Viseld egészséggel. ;)
      Uuu, igen, láttam! Ki is fogom próbálni, köszönöm a tippet! :)

      Törlés