THE SUNDAY POST | A Vasárnapi Poszt

Miről is szól ez a rovat? Ezekkel a bejegyzésekkel minden második vasárnap fogok jelentkezni, reményeim szerint rendszeresen. Szó lesz bennük az elmúlt hete(i)mről, hogy miket olvastam, néztem, mik történtek velem, stb és egy TILT - hez (Things I Love Thursday) hasonló kis része is lesz. Lesz benne néhány inspirációs kép is, különböző témák szerint, a végén pedig a kedvenc zenéim. ENJOY!

Történések:
  Tudom, tudom, nagyon régen volt már ehhez hasonló bejegyzés itt, de valahogy nem történt semmi olyan dolog, ami említésre méltó lett volna. Bár így belegondolva most se tudok olyan sok szuper hírrel szolgálni. Az elmúlt hónapok során elég rossz kedélyállapot uralkodott rajtam, amit igyekeztem elnyomni, hogy a körülöttem lévők ne vegyék észre. Mostanában elég sok helyen megfordultam: voltunk vízipipázni, fröccsözni a haverokkal, koktélozni és nachosozni a legjobb barátnőmmel, egy - két kávézós, dumálgatós alkalom is volt, voltam szeretett exgimim szalagavató afterjén (amúgy nagyon hiányzik a gimis élet, a suli hangulata, a barátok...), és egy másik szalagavatón is jártam, voltam Glamour napozni, amiről írtam is egy posztot (ITT találjátok) és a vizsgáimat is sikeresen túléltem.
A mai reggelem egészen vidáman indult (eltérően az eddigiektől), az ágyban néztem mesét, reggeliztem és teáztam, e mellé a Spotify -os Feelin' Good lejátszási lista ment, és csodák - csodájára tényleg jól érzem magam tőle. :)  Plusz ez a mai, szép napos idő is sokat javított a kedvemen, már olvasgattam kint a teraszon a szokásos és elmaradhatatlan teával, és annyira jól esett, ahogy a napsugarak simogatták az arcom. Lehet emiatt az idő miatt is, de ma nagyon produktívnak érzem magam: tervben van még néhány piszkozat befejezése, tanulás, takarítás, olvasás és főzés is. Erről jut eszembe! Ideje lenne már nekilátnom az ebédemnek, hisz már dél is elmúlt...

Olvasások:
  Sokáig olvasási válságban tengődtem, de Sarah Addison Allen könyve, A csodálatos Waverley kert újra meghozta a kedvem a betűk világához! Igazi balzsam volt a lelkemnek, nagyon jól esett olvasni. Hamarosan az értékelésem is érkezik róla! Emellett befejeztem még Benedek Szabolcstól A vérgrófot is, és bár annak ellenére, hogy az eleje nem volt valami izgalmas, én végig imádtam. Tetszett a századeleji hangulat, az írásmód, és úgy összességében az egész. Erről is szeretnék majd írni.
Jelenleg újraolvasom a Csillagainkban a hibát (ebben az évben már nem is tudom hanyadjára), plusz terítéken van még egy igazi, keményvonalas disztópia is: Neal Shusterman -tól az Unwind - Bontásra ítélve.

Heti kedvencek, mosolyforrások:
  • rég látott osztálytársakkal, barátokkal találkozni.
  • végre kijött az American Horror Story és a Walking Dead új évada. Fangirl mód ON! Ti nézitek valamelyiket? Mi a véleményetek az évadnyitó részekről?
  • egészen megszerettem a Scream Queens -t is. 
  • Adele és Sam Smith új dala. Ahw. 
  • bekuckózni egy jó könyvvel, egy vastag pléddel és egy fincsi teával.
  • Kenny. :)
  • alig várom a Halloween -t! Én valamiért nagyon szeretem ezt az ünnepet: a háttértörténetét, a fílingjét, a különböző kreatív jelmezeket, és dekorációs ötleteket. Egy posztot is tervezek írni ebben a témában!
  • A csodálatos Waverley kert és A vérgróf - kirángattak az olvasási válságból. :)
Inspiráció: Minden kép a Pinterestről származik, ha szeretnétek Dóra Silye néven tudtok követni! Ezúttal kiegészítettem még pár tétellel a kis listámat. Úgy gondoltam, hogy hiányzik egy kis pikánsság az egészből, így beraktam az "eyecandy" -t, ahol szexi színészek, közszereplők, énekesek fognak szerepelni. ;) Emellett új még az "évszakok" menüpont is, ahol az adott időjárásnak megfelelő képeket fogok mutogatni.

1. könyvmoly élet

2. smink
 Minden apró részletét imádom!

3. haj
 Lófarok, egy kis plusszal.

4. outfit
 Nagyasszonyos kabát, kötött pulcsi, bőrnadrág...

5. kiegészítő
Egyszerűek, de mégis mutatósak. Kell ennél több?

6. surranó
Ha már ősz van, akkor itt az ideje a chelsea csizmáknak is! Én teljesen odáig vagyok az ilyen fazonú lábbelikért, már ki is néztem magamnak egy csini darabot. 
7. körmök
Szeretem az ilyen szép, minimalitsa manikűröket, amikben mégiscsak van valami csavar.
8. F O O D
 Paradicsomszezonban mindig nagyon sokszor csinálunk bruschettát. :)

9. kávé
 
10. otthon, édes otthon
 Tipp: a Jysk -ben csodás, ezekhez hasonló képeket lehet kapni, nagyon olcsón! ;)

11. flower power
Gyönyörű csokor!
12. DIY
Nekem nagyon megtetszett ez az ötlet, szóval biztos, hogy el fogom készíteni. Tökéletes és egyszerű őszi dekoráció!

13. csodás helyek
 Plateau de Valensole, Provence, Franciaország.
Nagyon, de nagyon szívesen bóklásznék/ élnék itt!

14. évszakok
Ősz, te varázslatos!

15. eyecandy
Nemrég néztem meg a Divergent filmet, és hát azt kell mondjam, hogy számomra csak Theo James miatt érte meg az a 139 perc... Ti mit szóltok hozzá?

Zenéljünk:
  Az utóbbi időben - ahogy már fentebb is említettem - Adele és Sam Smith új számait szerettem meg... Már kívülről fújom őket, annyit hallgattam! Ezek mellett sokat hallgattam még a Sugar -t Francesco Yates és Robin Schulz előadásában, valamint ezúttal se maradhatott ki a The Neighbourhood és a Years & Years sem. Utóbbi bandától az R. I. P. 2 my Youth pörgött rengeteget, utóbbitól pedig az Eyes shut. Nagy kedvenc volt még a The Weeknd és James Bay legújabb albuma is, ezek sajnos nincsenek fent teljes egészükben a Youtube -on (sőt a dalok nagy része sem található meg), de keressetek rájuk Spotify -on, nem fogtok csalódni! Lana del Rey Honeymoon című korongjáról pedig a High by the beach fogott meg a legjobban. Rengeteg kedvencem volt még amúgy, de ha mindent felsorolnám most, akkor soha nem lenne vége ennek a bejegyzésnek. 







És felétek?
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése