Paula Hawkins: Vakfolt

 “De óvatosnak kell lenni, a dagály gyorsan jön. És valahányszor vihar van, újabb és újabb sziklák omlanak le. Hamarosan belecsúszik a tengerbe ez az egész.”


Saját kép!
Paula Hawkins legújabb történetben egy évtizedes barátságot követhetünk nyomon: Edie, Jake és Ryan gyerekkoruk óta elválaszthatatlan barátok. Ám Jake-et egy nap brutálisan meggyilkolják, a nyomok pedig egyértelműen Ryan irányába mutatnak. De vajon tényleg ő a tettes?

Az írónő mindössze 128 oldalas kisregénye a Quick Reads sorozatban jelent meg, melynek célja, hogy bestseller szerzőktől adjon ki rövid történeteket, ezáltal inspirálva olvasásra az embereket.
Őszintén szólva én eddig nem nagyon ismertem az írónő munkásságát, egyedül A lány a vonatonnal próbálkoztam meg pár évvel ezelőtt, ami sajnos egyáltalán nem nyűgözött le, így be sem fejeztem az olvasását. A Vakfolt viszont egyből feleltette a figyelmem, mind a borítójával, mindig pedig a fülszövegével. Szerencsére nem kellett csalódnom: egy rendkívül komor, baljós hangulatú történetet olvashattam, ami végig lekötötte a figyelmem, annak ellenére, hogy viszonylag hamar rájöttem a történet megoldására (bár azért azt hozzá kell tennem, hogy az írónő nem tartogatott túl sok csavart a tarsolyában).

Egyébként elég izgalmas elemekkel operál az írónő: tökéletlen, sérült karakterek, gyermekkori traumák, baljós kapcsolatrendszerek mellett rendkívül mai témák is megjelennek, mint például az áldozathibáztatás.

Saját kép!
Összességében egy nem túl egyedi, viszont remek szórakozást nyújtó olvasmány volt ez,
így azt hiszem majd a jövőben bátrabban nyúlok az írónő könyveihez. 😊

⭐️⭐️⭐️⭐️

Eredeti cím: Blindspot 
Kiadó: 21. Század Kiadó, 2022. 
Fordította: Tomori Gábor
Oldalszám: 128 oldal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése