TAG | Halloween-i lények gyülekezője

  Bár Halloween estéje már tovaszállt, én mégis úgy gondoltam, hogy megosztom Veletek ezt a tag-et. Egyrészt már régen volt a blogon hasonló könyves kérdéssor, másrészt pedig ez most különösen megtetszett nekem. Amúgy a tag-be Vicky blogján botlottam bele: csekkoljátok le az ő válaszait is! :)


Boszorkány: egy mágikus karakter vagy könyv 
Ehhez a kérdéshez első blikkre egyből Seanan McGuire Wayward Children sorozata jutott az eszembe.

Vérfarkas: egy tökéletes könyv éjszakai olvasásra 
Egy izgalmas krimi vagy thriller.

Frankenstein: egy könyv, ami sokkolt
Most fejeztem be Sue Klebold Napsugaram című könyvének olvasását, és még mindig nem tértem magamhoz. Rengeteg mindent tudtam meg a depresszióról, és elképesztően sokkoltak az öngyilkosságokra vonatkozó statisztikai adatok is. Nagyon örülök annak, hogy Sue minden kockázat ellenére vállalta ennek a könyvnek a megírását. Szerintem minden szülőnek a kezébe kellene vennie a Napsugaramat, mert a mentális betegségeket sokan még mindig ördögtől való dolognak tartják, pedig már az egészen kisgyermekek körében is egyre inkább jelen van.

Az ördög: egy sötét, gonosz karakter 
Joe Hill NOS4A2 című könyvből Charlie Manx. Minden egyes sejtemmel gyűlölöm.

Kaszás: egy karakter, akinek nem kellett volna meghalnia 
Csak annyit mondok, hogy Harry Potter utolsó 3 része.

Zombi: egy könyv, ami "éhessé" tett a továbbiakra
Nyáron olvastam Jay Kristoff és Amie Kaufman közös sorozatának első részét, az Illuminae-t. Egyszerűen imádtam olvasni (ráadásul ennek köszönhetően a sci-fi műfaja felé is egyre nyitottabbank érzem magam), és annak is nagyon örülök, hogy a nagy külföldi hype ellenére sem okozott csalódást. Alig várom, hogy a kezemben tarthassam a Gemina-t és az Obsidio-t is!

Vízköpő: egy karakter, akit megvédenél bármi áron 
A Viszályból Sydney-t.


Vámpír: egy könyv, ami kiszívta belőled az életet 
Olivier Bourdeaut Merre jársz, Bojangeles? című könyve után napokig egy különös, keserédes hangulatban evickéltem. Ráadásul még soha nem sírtam annyira könyvön, mint ezen. Fájt, na.

Szellem: egy könyv, ami még mindig kísért 
V. E. Scwab-tól a Viszály. A hónap elején fejeztem be ezt a könyvet, és még mindig sokszor az eszembe jut. Alig várom már, hogy olvashassam a Vengeful-t!

Démon: egy könyv, ami tényleg megijesztett 
A már fentebb is említett NOS4A2-nak köszönhetően sokszor megborzongok, viszont EDDIG még konkrétan nem ijedtem meg tőle. Hasonló a helyzet Stephen King könyveivel is, bár eddig még egyet sem tudtam teljesen végigolvasni. Sajnos úgy érzem, hogy az ő írásmódja nem nekem való. Viszont ha már a King családnál tartunk (Joe Hill Stephen King fia): az IT-ből készült legújabb adaptáció rendesen megijesztett. A moziból hazafelé eléggé parázva mentem el az utcán a lefolyók mellett...

Csontváz: egy karakter, akinek tartanál egy fejmosást
Főleg az 5. résztől kezdve Harry (tudjátok, amikor már nagyooon tini) sokszor az idegeimre megy, és ilyenkor szívesen elbeszélgetnék vele egy-két dologról.

Múmia: egy könyv, amit megőriznél az idők végezetéig 
A Harry Potter sorozatot. 💓

Ijesztő baba: egy könyvborító, ami túl félelmetes, hogy ránézz 
Nem jutott eszembe hirtelen semmi, úgyhogy jó barátaimat a Google-t és a pinterestet hívtam segítségül. Íme a találataim:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése