WRAP UP & HAUL | Szeptember

  Mostanában nem éreztem magamban a kreatív erők áradását, és kedvem sem volt írni, így ennek köszönhető a kevés poszt. Szerencsére az első hűvös fuvallatokkal az ihlet is fejbe kólintott, úgyhogy remélem sikerül is majd megvalósítanom az ötleteimet is.
  Az egyetem miatt az olvasásra is kevesebb időm jutott sajnos, így a a szeptemberemet a rövid, gyorsan olvasmányok jellemezték: főként versesköteteket és egy képregénysorozat összes eddigi részét ledaráltam egy este alatt, plusz szerencsére Závada Péter új, egyfelvonásos drámája is bekerült az olvasmányaim közé. Még augusztusról csúszott át a Lady Jane befejezése, amit be kell vallanom, párszor majdnem félbehagytam. Nagyon bugyuta részletei vannak a történetnek, de végül elkapott a gépszíj, és sikerült befejeznem. Nem lett egy maradandó élmény, de egy hosszú és fárasztó nap után kellemes kikapcsolódást nyújtott.


  1. Simon Márton: Rókák esküvője
  2. Courtney Peppernell: Pillow Toughts II. 
  3. Atticus: Love Her Wild
  4. C. S. Pacat: Fence vol. 1
  5. C. S. Pacat: Fence vol. 2
  6. C. S. Pacat: Fence #9.
  7. Závada Péter: Je suis Amphitryon 
  8. Brodi Ashton - Cynthia Hand - Jodi Meadows: Lady Jane 
  Szeptemberben 4 könyvet sikerült beszereznem, ezek közül kettőt molyoktól vettem meg, kettőt pedig előrendeltem. 
  1. Adrian Mathews: A patikus háza (molytól)
  2. Marissa Meyer: Cress (The Lunar Chronicles #3.) (molytól)
  3. Závada Péter: Je suis Amphitryon
  4. Simon Márton: Rókák esküvője


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése