WRAP UP | Június

  Június folyamán sajnos eléggé elhanyagoltam a blogot, ez teljes mértékben a vizsgaidőszaknak köszönhető. Egy pár nap múlva végre végzek a vizsgáimmal, és igyekszem majd az összes elmaradt posztomat bepótolni, sok-sok könyves poszt és egy érdekes Harry Potterrel kapcsolatos írásom van készülőben. Nagyon kimerítő volt számomra ez az időszak, több okból kifolyólag is, de szerencsére az olvasás még mindig képes menedéket és a legjobb kikapcsolódást nyújtani számomra.
  Ebben a hónapban összesen 1514 oldalt sikerült elolvasnom, ami a sok tanulás mellett egészen szép kis szám. :) Végre-végre sikerült elolvasnom az Egy sötétebb mágiát, s bár eléggé lassan indult a sztori, és nehezen tudtam magam kényelembe helyezni a világban, de az első 50 oldal után teljesen beszippantott a négy London érdekes világa. A folytatásokat is szeretném majd elolvasni a nyár folyamán. A Harry Potter újraolvasásomat is folytattam az 5. résszel, ami kellemes meglepetést nyújtott számomra. Eddig ha valaki megkérdezte, hogy melyik könyvet szerettem a legkevésbé a sorozatban, akkor gondolkodás nélkül a Főnix Rendjét választottam. Viszont most sokkal jobban élveztem annál, mint ahogy az emlékeimben élt, aminek nagyon örülök. :) 
Megtettem az első kezdetleges lépéseimet a sci-fi műfaja felé is a Kritikus rendszerhiba segítségével, és azt kell mondanom, hogy kellemes meglepetés ért, ez gondolom egyrészt annak is köszönhető, hogy nem támasztottam túl nagy elvárásokat e kisregény irányába. Sikerült bepótolnom a lemaradásomat a Saga-ban is, és azt kell mondanom, hogy ez a képregény sorozat jó úton halad az örök kedvenceim felé. Katie O'Neill-ről sok jót hallottam már - hála a külföldi booktubereknek -, így sort kerítettem az egyik nyúlfarknyi képregényére. Nem estem teljesen hanyatt tőle - túl rövidnek éreztem, s ebből kifolyólag a karakterek és maga a sztori sem mutatott számomra sok érdekességet. 

a képen az új kedvenc bögrémet láthatjátok. a pepcoban vettem. :)
  1. Katie O'Neill: Princess, Princess Ever After 
  2. Saga #49. - #52.
  3. V. E. Schwab: Egy sötétebb mágia
  4. Martha Wells: Kritikus rendszerhiba
  5. J. K. Rowling: Harry Potter és a Főnix Rendje

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése