Mid-Year Book Freak Out TAG | 2018.

  Idén a vizsgaidőszak és egyéb elfoglaltságok miatt eléggé megcsúsztam ennek a tag-nek a kitöltésével, de ennek ellenére sem szerettem volna kihagyni, hiszen tavaly és tavalyelőtt is megválaszoltam ezt a kérdéssort. Jó dolog az év felénél visszatekinteni az elmúlt hónapokra. Eddig összesen 36 könyvet sikerült elolvasnom, ami egészen pontosan tizennéggyel több, mint tavaly. Sajnos a Goodreads Reading Challengemben 8 könyvvel le vagyok maradva, de még mindig hiszek abban, hogy be fogom tudni hozni a lemaradásomat.
pár könyv, amiről szó van a bejegyzésben 
1. A legjobb 2018-as olvasmányod
  Szerencsére eddig egész jó félévet tudhatok magam mögött olvasás szempontjából, így több kedvencet is avathattam már:
2. A legjobb folytatás, amit 2018-ban olvastál
  Nemigazán olvastam eddig sorozatfolytatásokat a Harry Potter és a Főnix Rendjén és a Saga legújabb részein kívül.

3. Friss megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél

4. Legjobban várt friss megjelenés az év második felére
Art Spiegelman: Maus! Augusztus végén fog megjelenni magyarul (újra!), s már alig várom, hogy a kezemben tarthassam végre. :)

5. Legnagyobb csalódás
  Amanda Lovelace új verseskötete, a the witch doesn't burn in this one. Nagyon nagy szívfájdalmam, hogy nem jött be, főleg hogy a the princess saves herself in this one-t a kedvenceim között tartom számon.

6. Legnagyobb meglepetés
  Taylor Jenkins Reidtől az Evelyn hét férje hatalmas meglepetés most számomra, s bár még az elején járok benne úgy érzem, hogy kedvenc is lehet belőle. A nagy booktube hype miatt nem számítottam rá, hogy ennyire tetszeni fog nekem, de kellemes csalódás ért szerencsére. Mindenképpen beszerzek majd belőle egy saját példányt is.

7. Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új)
  Rose Tremain, Taylor Jenkis Reid, Seanan McGuire, V. E. Schwab.

8. Legújabb könyves szerelem
  Az Evelyn hét férje. :) Remélem a végére sem fogok csalódni benne. 
ez az új kedvenc képem a sajátjaim közül
9. Legújabb kedvenc karakter
  Nem avattam még új kedvencet, de nagyon megkedveltem Lina Bardot az Egy sötétebb mágiából, és Evelyn Hugot is.

10. Egy könyv, amin sírtál
  Merre jársz, Bojangeles?... Azóta is elfacsarodik a szívem, ha eszembe jut.

11. Egy könyv, ami boldoggá tett
  Minden könyv boldoggá tesz, ami tetszett, de különösen kiemelkedő élményt nyújtott számomra Matt Haig karácsonyi mesekönyve, a Fantastic Beasts and Where to Find Them forgatókönyv, és természetesen a Harry Potter újraolvasás is...

12. Kedvenc filmes adaptáció, amit idén láttam
   Ready Player One!

13. Kedvenc értékelés amit idén írtam
  Eléggé el vagyok maradva az értékeléseimmel, de nagyon szerettem írni a Merre jársz, Bojangeles?-ről és a Minden szív kaput nyit-ról is.

14. A legszebb könyv, amit idén vásároltam (vagy kaptam)
  • Harry Potter: Utazás a mágia történetében
  • Lang Leav: Sea of Strangers
  • Han Kang: Nemes teremtmények
  • Visctoria Schwab: Egy kegyetlen dal
15. Melyik könyveket szeretném elolvasni az év végéig?
  Ez a lista végtelen, és most még a nyári TBR-om sem állt össze a fejemben. :( De azért itt egy erős hármas, amiket mindenképpen szeretnék elolvasni a közeljövőben: 
  • Takami Kósun: Battle Royale
  • Amy Kaufman & Jay Kristoff: Illuminae
  • Markus Zusak: A könyvtolvaj
16. Kiket jelösz? :)
  Szerintem már majdnem mindenki kitöltötte a tag-et, így nem szeretnék most jelölni senkit. 
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése