WRAP UP | Május

  Ez a hónap olvasás szempontjából nagyon jól telt, hiszen két olyan könyvet is olvastam, ami nagyon-nagyon tetszett. Az első Seanan McGuire Minden szív kaput nyit című könyve, amiről már olvashatjátok is a véleményemet, ha IDE kattintotok. A másik pedig John Green legújabb regénye, a Teknősök végtelen sora volt. Erről még készülőfélben van a bejegyzésem: rengeteg gondolatot ébresztett bennem az olvasása. 
  Az Utazás a mágia történetében számomra egy kicsit csalódás volt, mert néhány helyen túlontúl gyerekesnek találtam, és szerintem ezeket a részleteket simán el lehetett volna hagyni a könyvből (pl. Hogyan készíts színváltós koktélt? - engem valahogy nem hatottak meg ezek a kis csináld magad részletek). Amúgy az illusztrációk minden kétséget kizáróan gyönyörűek, és összességében azért örülök, hogy a HP-kollekcióm része ez a kötet is. 
  A képen sajnos nem szerepel Lemony Snicket könyve, mivel vissza kellett vinnem a könyvtárba. Annyira amúgy nem estem hasra tőle, de biztos vagyok benne, hogy ha gyerekkoromban olvastam volna, akkor imádnám. Ennek ellenére a netflixes sorozatot mindenképpen szeretném megnézni. 

saját kép
  1. Harry Potter - Utazás a mágia történetében
  2. Seanan McGuire: Minden szív kaput nyit
  3. John Green: Teknősök végtelen sora
  4. Lemony Snicket: A baljós kezdet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése