Teaszünet-díj kétszer

Dóritól és PuPillától is megkaptam a Teaszünet-díjat, köszönöm szépen lányok! :)

A szabályok:
1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.
2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.
3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.
4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.
5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.
+1 Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.

"I never feel lonely if I've got a book - they're like old friends. Even if you're not reading them over and over again, you know they are there. And they're part of your history. They sort of tell a story about your journey through life." Emilia Fox

Dóri kérdései

1. Írd le egy szóval a 2017-es évedet. / Kaotikus.

2. Ajánlj egy könyvet a 2017-es olvasmányaid közül, amit nagyon szerettél. / Tommy Wallach: Kösz, hogy...


3. Mi volt a legjobb filmélményed 2017-ből? / A  fegyvertelen katona.


4. Mit szeretnél idén mindenképp elolvasni? / A 16-os listámon szereplő könyveket.


5. Mit szeretnél, hogy mit hozzon 2018? / Lelki egyensúlyt.


6. Ajánlj nekem egyet a kedvenc szerzőid közül. / Hú, ez nehéz. Szerintem a kedvenc szerzőimtől már olvastál, szóval egy képregényírót ajánlanék, Brian K. Vaughan-t (főként a Saga-t!). Ha jól emlékszem Lang Leav-től sem olvastál még, szóval őt is ajánlom a figyelmedbe. :)


7. Hova utaznál el idén legszívesebben? / Izland, Hollandia vagy Bora Bora. 


8. Milyen eseményt vársz idén a legjobban? / A vizsgaidőszakok végét. Már kész idegroncs vagyok. 


PuPilla kérdései

1. Melyik volt a kedvenc bejegyzésed a blogodon 2017-ben? / Eléggé kritikus vagyok magammal szemben, szóval nincs kedvencem. :D

2. Hány könyv van a várólistádon összesen? / Nemigazán vezetem még a várólistámat, szóval nem tudom megmondani pontosan, de kb. 50-60 könyv lehet rajta.


3. Melyik könyvből készült filmet láttad utoljára, és tetszett-e? / A Minden, mindent. Amennyire tetszett a könyv, annyira nem jött be a film. Olyan tipikus amcsi tinirománc lett belőle, s mintha egy kicsit kiveszett volna belőle a mondanivaló. 


4. Melyik könyvből készült filmet várod? / A Ready Player One-t nagyon várom már, az előzetesét is rengetegszer megnéztem. 


5. Melyik szerzővel szeretnél mindenképp találkozni életedben? / J. K. Rowlinggal, Carlos Ruiz Zafónnal, Rupi Kaurral és a Olivier Bourdeaut-val. 

6. Mit szeretnél mindenképp elolvasni 2018-ban? / Az ezen a listán szereplő könyveket. 


7. Melyik könyvből kéne szerinted filmsorozatot csinálni (amiből nincs még)? / Az Egy sötétebb mágiából. Szerintem nagyon jól meg lehetne oldani sorozat formájában. (Az első részt csak félig olvastam el, aztán valahogy abbamaradt, pedig tetszett...)


8. Írod-e az olvasmányaid listáját papíralapon is, vagy csak online vezeted? / Van külön erre a célra fenntartott füzetem, ahol vezetem az összes olvasmányomat, a kihívásokat, amiken részt veszek, hogy milyen bejegyzéseket szeretnék megírni, egyszóval mindent, ami az életem ezen kis szegletéhez tartozik. Februártól viszont remélhetőleg én is a lelkes Bullet Journal felhasználók közé tartozom majd, így ezeket a dolgokat átültetem majd oda. 


Sok sikert kívánok Nektek erre az évre lányok, mind a magán, mind a blogos életetekben is! Maradjatok mindig ilyen kedvesek és jófejek. :)

2 megjegyzés:

  1. Köszi a válaszokat! :) :)
    Hú, nekem 9x annyi könyv van a várólistámon, ajjajj, nyomasztó!
    A Minden, minden szerintem is ezerszer jobb volt könyvben. A Ready Player One adaptációtól viszont szintúgy félek kicsit, nagyon akciódús lesz, és talán túl fura lesz a sok geekség megjelenítve. A könyvet imádtam.
    Nekem is van ilyen kis könyves noteszem, ahova mindenféle bekerül, ami könyves. :) De van egy külön olvasmánylistás notesz is, ahova csak az olvasások kerülnek feljegyzésre, dátummal. :) Ezt már kb. 7-8 éves korom óta vezetem. :)
    Sok sikert a BuJo-hoz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszi a jelölést! :) :)
      Nekem csak azért nincs több, mert egy csomó könyvet most adtam el, adtam a könyvtárnak, stb., szóval elég rendesen kiszelektáltam azokat, amik már nem érdekelnek. :) A RPO-t én még nem olvastam, de szeretnék sort keríteni rá a film előtt.
      De jóóóó! Ezekről egyszer írhatnál egy posztot. Szerintem másokat is érdekelne rajtam kívül. :)
      Köszi! Majd lehet lesz poszt a tapasztalataimról. :)

      Törlés