WRAP UP | Augusztus

  Itt az ősz, itt van újra! Az ősz a kedvenc hónapom: imádom az illatokat, a színes leveleket, a csípős reggeleket, de kellemesen meleg napokat, a finom teákat, az esőt...
  Augusztus elég szomorúan, de dolgosan telt számomra. Letöltöttem a 4 hetes nyári gyakorlatomat, amit nagyon élveztem egy bizonyos szinten: kedves és értelmes embereket ismerhettem meg az irodában.
  Szeptember eléggé mozgalmas lesz számomra: kezdődik az egyetem, s kövezzetek meg, de én már várom. Kíváncsi leszek az óráimra, a tanárokra, hogy fogom tudni rendesen beosztani az időmet, hogy remélhetőleg mindent be tudjak zsúfolni a napjaimba. Drukkoljatok! :)

Verseskötetek, regények:

  • Fodor Ákos: Lehet
  • Agatha Christie: Gyilkosság Mezopotámiában
  • M. J. Arlidge: A babaház (Helen Garce #4.)

Képregények:

  • Skottie Young: I Hate Fairyland vol. #2 - Fluff My Life
  • Jesse Jacobs: Safari Honeymoon
  • Juan Díaz Canales: Blacksad #1. - #5. 
  • Emily Carroll: Through the Woods
  • James Tynion IV - Rian Sygh: The Backstagert vol. #1. 
  Összesen: 1786 oldalt olvastam el, ami kevesebb mint múlt hónapban volt, de még mindig elégedett vagyok vele. 
  Szeretnék kevesebb képregényt olvasni, és inkább a regényekre koncentrálnék. Főleg, hogy itt van A szél neve és A titkos történet, amikre egy kicsit több erőt kell majd fordítanom. 
Szeptemberben veszi kezdetét a Mini-könyvklub 8. fordulója is, s az első körben A szolgálólány meséje lett a választott olvasmány. Őszintén szólva kicsit félek tőle, eléggé vegyes véleményeket olvastam róla, de azért remélem, hogy tetszeni fog. Októberre a Dorian Gray arcképe lett a befutó, novemberben pedig A könyvtolvaj lesz a soros, decemberben pedig egy szabad válaszott útikönyvet, életrajzot vagy memoárt fogunk olvasni. Ti csatlakoztatok a klubhoz? :)
  Őszre még nemigazán fogalmaztam meg konkrét terveket, de majd ha sikerül egy épkézláb listát összeállítanom - amit úgysem fogok betartani -, akkor majd jelentkezem egy külön kis bejegyzéssel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése