WRAP UP | Március

  A Március viszonylag eseménytelenül, és baromi gyorsan telt el. Annyira örülök neki, hogy végre itt a jó idő, lehet kirándulni, és sétálgatni a szabadban. Végre megnyílt a kedvenc kávézóm terasza is (imádom a chai lattéjüket!), ráadásul a Levendula fagyizó is felébredt a téli álomból, juhé! Ilyenkor sokkal jobban szeretek a városban lenni, főleg esténként. Imádom, hogy tavasszal ismét felpezsdül az élet, és mindenki sokkal vidámabb és kedvesebb lesz. 
  A jó idő örömére a hónapban szerettem volna egy kicsit tavasziasabbra venni a figurát a blog kinézetében, de sajnos nem sikerült semmi értékelhetőt kihoznom belőle. (Viszont történt egy kis változás: lecseréltem a ColourfulFantasyt a nevem rövidített változatára, így már Dóra S. néven írom a blogot.)


Janne Teller: Semmi / rendkívül megterhelő és nagyon morbid olvasmány. Ennek ellenére tetszett, és a mondanivalója ott van a toppon, bár úgy hiszem, hogy minden olvasónak egy kicsit mást adhat át.
Madeleine Roux: Asylum / teljesen megerősített abban, hogy a YA műfaj már nem feltétlenül való nekem. Tele volt bugyuta párbeszédekkel, logikátlan eseményekkel, és nagyjából egy 6 éves is összeszedettebb szöveget tudna összehozni, mint az írónő. A könyvet ékesítő képek miatt nemegyszer olyan érzésem volt, mintha a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekeinek egy olcsó utánzata lenne.
M. J. Arlidge: Ecc, pecc / végre-végre egy jó és izgalmas krimi, thriller egyveleg került a kezeim közé. Imádtam, s alig várom, hogy folytassam a sorozat olvasását. :)
Tommy Wallach: Kösz, hogy... / nem szeretnék mélyen belemenni a a könyvhöz fűződő gondolataimba, mivel erről mindenképpen lesz majd a későbbiekben poszt.

  Márciusban összesen 1204 oldalt sikerült elolvasnom, ami egy bő 200 oldallal több, mint Februárban. Remélem, hogy az elkövetkezendő hónapokban is ilyen szépen ível majd felfelé az olvasási tendenciám. Ti miket olvastatok a hónapban? :)

2 megjegyzés:

  1. Hű a Kösz, hogy.. -ra nagyon kíváncsi vagyok, pár napja vettem észre molyon és azóta érdekel milyen könyv :)
    A tavaszi meleg időnek meg én is nagyon örülök :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon tetszett, nem egy tipikus YA! Hamarosan írok is róla, és akkor hátha el tudod dönteni érdekel-e mélyebben. :))
      Mondjuk néha már túl meleg is van, tegnap nálunk alulról ütötte a 30 fokot a hőmérséklet. :D

      Törlés