LISTÁZZUNK! | 4 könyv, amit megpróbálok elolvasni Decemberben

  Eddig mindig évszakonként állítottam össze a TBR listáimat, de észrevettem, hogy úgy rengeteg halogatom a rajta lévő könyveket - míg végül totálisan kifutok az időből. Bízom benne, hogy képes leszek teljesíteni a terveimet, hiszen hamarosan itt az őszi szünet, s annyit olvashatok, amennyit csak szeretnék. Sok program tervben van már a hónapra: lesz megint mozizás (legutoljára a Legendás állatokat néztük meg, és óó, mesés volt, imádtam!), karácsonyi vásárban bóklászás, családi ebédek, rokonlátogatás, természetesen egy hatalmas szilveszteri buli is be fog figyelni. Alig várom, hogy mindent átéljek! :) A szokásostól eltérően most nagyon rá vagyok pörögve a Karácsonyra is, most nagyon élem a hangulatát.
  A nagy elmaradásaimon kívül az alábbi könyveket szeretném elolvasni az utolsó 27 nap során:


1. Neil Gaiman: Coraline - Gaimannal eléggé love-hate kapcsolatom van. A temető könyvét nagyon imádtam, s kb. egy szusszra elolvastam az egészet, viszont sem az Amerikai istenek, sem pedig a Sosehol nem talált be nálam, ha jól emlékszem mindkettőt félbehagytam. Kíváncsi vagyok, hogy Coraline-nal mi lesz a helyzet.

2. Harper Lee: Ne bántsátok a feketerigót! - ezer meg egy éve szeretném elolvasni, úgyhogy nagyon boldog voltam, mikor végre szembe jött velem a könyvtárban.

3. Emma Donoghue: A szoba - szintén egy könyvtári szerzemény. Mostanában főként a film miatt figyeltem fel rá, ráadásul rengeteg jó dolgot hallottam róla. Kíváncsi vagyok.

4. Daniel Keyes: Virágot Algernonnak - Daniel Keyes az egyik kedvenc íróm, ez pedig a kedvenc könyvem tőle. Valamiért még mindig nem sikerült beszereznem belőle egy saját példányt.... #shameshameshame. Mikor megláttam a könyvtárban egyből kaptam utána: azt hiszem megért egy újraolvasásra. :)

Ti miket szeretnétek elolvasni Decemberben? 


3 megjegyzés:

  1. Ezek közül csak a Ne bántsátok a feketerigót! olvastam, és ahww, levett a lábamról, annyira de annyira nagyon szerettem *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, örülök neki! :) Remélem neme is tetszeni fog. :)
      A Virágot Algernonnak-ot nagyon ajánlom, szerintem bejönne neked. ;)

      Törlés
    2. Hmm, akkor fel is pakolom szépen a kívánságlistámra, köszi az ajánlást :D

      Törlés