Mi van az utazós nesszeszeremben?

  Utazások alkalmával kevés terméket szoktam magammal vinni, de mindig arra törekszem, hogy csakis a jól beváltak jöjjenek el velem. Mivel mi mindig hosszú időre ruccanunk ki (2-3 hét), így mindig normál méretűeket pakolok el, mivel a kis minták egyértelműen nem lennének elegendőek. 

Arc -és testápolás

A képek kattintásra megnőnek! :)

  Mint mindig, az utazások alkalmával is nagy hangsúlyt fektetek az arc -és testápolásra. (Mini arcápolási rutin következik!) Az arctisztításhoz az egyik legfontosabb kellék a micellás víz, és ehhez a legújabb kedvencemet, a L'Oréal termékét csomagoltam el. Ezután mindig megmosom az arcomat a Cadea Vera Young pattanások elleni géljével, majd jöhet szintén ettől a márkától az arcvíz is! Miután beszívta a bőröm az arcvizet, következhet az utolsó lépés, a krém (Gigi Derma Clear). Természetesen a  különböző "vizek" felviteléhez viszek egy csomag vattakorongot is. 
 Testápolás szempontjából a kézkrém (Isana Intenzív Kézkrém) és a testápoló (Dove Purely Pampering) elmaradhatatlan, akárcsak a dezodor (Fa Dry Protect Cotton Mist).
  Ezeken kívül még egy parfüm jön velem (Avon Attraction), néhány körömlakk és természetesen a kedvenc sampon-balzsam kombinációm.

Smink



  Szinte 100%, hogy maximum kétszer fogok sminket viselni az elkövetkezendő két hétben (vagyis amikor Ti ezt a posztot olvassátok, akkor már csak másfél), így csak a legszükségesebbeket pakoltam el. 
  Alapozó helyett a két kedvenc korrektorom kapott helyet a nesszeszeremben: az egyik a Catrice Camouflage Cream, a másik pedig ennek a folyékony verziója, a Liquid Camouflage. Szerencsére mostanában bőven elég annyi fedés, amennyit ez a kettő biztosít. Mivel zsíros a bőröm a T-zónában, egy púdert (Essence mattifying compact púder) is bedobtam a csomagba, ami a legújabb felfedezettem. A zombi-kinézet elkerülése végett elengedhetetlen a pirosító (Maybelline 60 Cosmopolitan) és a highlighter (Lovely Gold) is, bár utóbbit nem tartom valószínűnek, hogy használni fogom. Már nagyon erősen kifogyóban van, de a kedvenc szempillaspirálomat sem hagyhatom itthon, ami nem más mint a Maybelline Lash Sensational spirál Intense Black verziója. A végére pedig három ajakkence maradt: az egyik a Bebe klasszikus szőlőzsírja, ami egy éjszaka alatt rendbe teszi a cserepes számat; a második a Maybelline Baby Lipsek közül a Pomme d'amour nevezetű, ami bár nemigazán hidratálja az ajkaimat, de egy kevéske színt és fényt ad nekik; a harmadik pedig az Essence rúzsa 07 natural beauty színben. 

Ti ennél több vagy kevesebb dolgot visztek magatokkal utazáskor? :)
  

4 megjegyzés:

  1. Hasonlóan pakolok én is, de egy hosszú hétvégére is pont ugyanennyi cucc kell. :D Ehhez én külön nem szerzek be minitermékeket, meg nem is adagolom ki tárolókba, én is inkább a nagy terméket viszem, elfér a nagyobbik neszeszeremben. :)
    A smink nálam jóval kevesebb, de ki is merül a szemsminkben, nem sminkelem az arcom alapozóval, korrektorom nincs is. :) A púderem kezd zöldülni, annyira nem használtam az elmúlt három évben :D (kuka)
    Még ami nekem standard tartozék, az egy szárazsampon, és körömolló vagy körömcsipesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor örülök neki, hogy nem csak én pakolászok ilyen szisztéma szerint! :)
      Én is feleslegesen vittem magammal sminket, mert egyszer sem használtam őket, csak az ajakbalzsamokat. :D Tök jó, hogy nincs szükséged sem alapozóra (mondjuk én se nagyon használok), sem korrektorra, irigykedem! :)

      Törlés
    2. :D hát azt nem tudom nincse "szükségem rá", de nem igazán foglalkozom vele. :) Állítólag egész jó bőröm van nélküle, de nem értek hozzá. Karikák miatt viszont lehet, hogy hamarosan fogok használni valami korrektort, te mit ajánlasz, ha alapozni nem alapoznék hozzá?

      Törlés
    3. Szerintem a Catrice Liquid Camouflage nagyon jó a szem alá! Alapozó nélkül is tökéletesen működik, jó a fedése, tartós, és nem ül be a kis ráncokba. :)

      Törlés