KÍVÁNSÁGLISTA #1.| A nagy nyári szandis akció

 Elég régen volt már bejegyzés, de sajnos ebben a nagy melegben semmi kedvem bent tölteni az időmet a
házban, és a laptopomat is ritkán kapcsolom be. Szinte minden napra jutott valami program eddig, bár ez a hét elég nyugisan telt, egyedül pénteken volt találkozóm egy kedves ismerőssel. Mikor pedig esténként bedőlök az ágyba sajnos már olvasni sincs kedvem (mondhatni egyfajta olvasási krízisben szenvedek - ismét), így az esti ceremóniám egy -egy Walking Dead részben ki is merül. Tudom, borzasztó vagyok. Teljesen fangirl lettem amúgy, már az 5. évad végén járok, és épp azon filózok, hogy mégis mi lesz velem októberig...

Most (értsd: szombat) viszont itt ülök a tetőablakom alatt, az újonnan beszerzett csodás kanapémon (ami amúgy alvásra pont nem alkalmas, úgyhogy elég rosszul aludtam abban az egy hétben, amíg megérkezett az ágyikómba a matrac), és odakint éppen leszakad az ég, villámok szaladgálnak az égen, és szinte minden másodpercben dörög; úgy döntöttem szétnézek az Alexandra honlapján. Nos, lehet rosszul tettem, mert rengeteeeg regényre elcsábultam, amiket most össze is szedtem eme poszt kereteiben. Természetesen korántsem biztos, hogy minden kiszemelt példány a polcomon fog landolni, de azért remélem, hogy párral gazdagodni fog a magánkönyvtáram. Előre szólok, hogy sok lesz. Nagyon sok. (A címekre kattintva akár meg is rendelhetitek a könyveket, ha Nektek is felkelti az érdeklődéseteket!)

Pont ma olvastam Dórinál erről a könyvről (IDE kattintva elolvashatjátok a posztot), és egyből kívánságlistára tettem. Nagyon érdekel a film, imádom az amerikai Délt, és szükségem van most egy kis romantikára is, úgyhogy szerintem ez egy biztos vétel lesz!

Már kb. a megjelenés óta (2012.) szemezek vele, de eddig valahogy mindig elkerültük egymást. Pedig igazán nekem valónak tűnik, úgyhogy nem is értem az eddigi tétlenkedésemet. 870 forint már-már kávépénz (Starbucks -os viszonylatban), szóóóval... 

Az igényes krimire mindig vevő vagyok, és erről a sorozatról csupa -csupa jót hallottam.

Jó néhány éve találkoztam az írónő első, magyarul megjelent művével, a Drága Tess! -szel. Emlékszem, hogy nagyon szerettem olvasni, lekötött a nyomozás, és hamar át is rágtam magam rajta (erről jut eszembe! Igazán újra kéne olvasnom...). Így ezután a pozitív élmény után örömmel vettem észre, hogy második megjelentetett könyve is akciós!

     5. Joe Hill: Szarvak
Stephen King nagy kedvencem, Joe Hill pedig az ő fiacskája. Kíváncsi vagyok arra, hogy a világhírű édesapa tehetségéből mennyi jutott neki! Már a szülinapom óta (január) olvasásra vár legújabb regénye a NOS4A2, de basszus, annyira vaskos kötetről van szó, hogy egyszerűen még képtelen voltam rávenni magam. A Szarvakra akkor figyeltem fel igazán, amikor már lassan 2 éve kijött a belőle készült film, Daniel Radcliffe főszereplésével. 

Ezzel kapcsolatban elég bizonytalan vagyok, mivel a Holtodiglanról is nagyon -nagyon vegyes véleményeket olvastam, és hát most nem vagyok valami kockáztatós hangulatban... :D Lehet, hogy ebből könyvtár lesz. 

Nem is tudom kinél olvastam róla, és most hirtelenjében nem is fog eszembe jutni, de egye fene, majd updatelek. Mindegy is, hiszen Merle és disztópia, tehát ez egy erős KELL! :)

A Fehér, mint a tej, piros, mint a vér után alig vártam, hogy jelenjen meg még valami D'Avenia -tól, mert egyszerűen belezúgtam a stílusba és mégmégmégmég akartam tőle olvasni! Na meg az sem utolsó szempont, hogy OLASZ! Viszont az én radarjaimat valahogy elkerülte a Senki sem tudja (vagyis, csak én nem tudtam, haha), és teljesen megdöbbentem, amikor megláttam ezt a gyöngyszemet. 

Imádom a verseket, imádom a romantika korszakát, és az angol irodalmat is! Kell ennél több? Ja, és szeretném egy kicsit "kiművelni" magam ezen a téren is. A tavalyi irodalomórák óta ácsingózok azután, hogy a fent felsorolt 3 költő versei közül olvassak, de mindig jött helyettük valami más. Komolyan mondom ez már annyira olcsó, hogy lassacskán egy kávé is drágább lesz nála! 

Szintén a megjelenés óta a látóteremben van ez a regény, mivel érdekel a ll. világháború ideje, főként a Holokauszt. Épp ezért biztos vagyok benne, hogy ez is a kosaramban fog landolni, hiszen most féláron csaphatok le rá. (Csakúgy, mint a Maxim több regényére is, csekkoljátok le őket!)

Egy izgalmas és egyedi disztópiának ígérkezik a Hervadás, amit külföldön elég nagy hype övez(ett) és hazai körökben is elég népszerű.

Szeretem a bentlakásos iskolákban játszódó történeteket. Engem valamiért vonz az a közeg, ami egy ilyen suliban kialakulhat, és én is szívesen megtapasztaltam volna. Tökéletes nyári, vízparti olvasmánynak tűnik, úgyhogy szerintem ez esetben sem fogok habozni, ha a kezembe akad az üzletben.

     13. Félix J. Palma: Az idő térképe
Régóta kerülgetem már, és talán itt az ideje, hogy végre egymásra találjunk!

Ti néztetek ki valami a kínálatból? Vagy már esetleg rendeltetek/ vásároltatok is? Meséljetek! :)

1 megjegyzés:

  1. Köszi a linket és tényleg erősen ajánlom a Nyárutót! :)
    Ezek közül olvastam már és szerintem jó az 5,7,8,10,13 ;)
    A szív mechanikáján most én is elgondolkoztam!

    VálaszTörlés