WRAP UP | Április


  Az április életem eddig legnehezebb hónapja volt, mivel elveszítettem egy nagyon közeli családtagot, és a hiánya elképesztően rossz. Próbálom összeszedni magam, és minél több időt tölteni a családommal, a barátaimmal és a barátommal, de amikor egyedül vagyok, akkor teljesen elönt a szomorúság és a depresszió. Emiatt olvasni sem tudtam annyit, mint szerettem volna, illetve posztokat gyártani sem volt kedvem. Májusban már igyekszem összeszedni magam, mivel úgy érzem, hogy egy ilyen esetben is a blog az egyik mentsváram. 

  A hónapban 5 könyvet sikerült elolvasnom (összesen 1196 oldalt), s csodák-csodájára mind angol nyelvű volt. 
  Nemrég kezdtem el az egy hónapos ingyenes próbaidőmet a Scribd nevű oldalon, ahol rengeteg angol hangoskönyv és e-book található meg. Ennek köszönhetően végre fejest ugrottam a hangoskönyvek világába, és Jason Reynolds Long Way Down című verses-regényét "olvastam" el, amit szerencsére ő olvasott fel. Eleinte fura volt az élmény, 10 percnél tovább nemigazán sikerült koncentrálnom rá, de idővel teljesen belejöttem a dologba, és a jövőben még sokkal többet szeretnék hallgatni majd. (Később lesz majd még egy teljes poszt a hangoskönyvekkel való élményeimről!) 
A Long Way Down mellett a másik havi kedvencem a Sea of Strangers lett. Szeretnék róla egy Verselőt írni, de annyi gondolatom van vele kapcsolatban, hogy még nem sikerült összehoznom, s mindenképpen újra is fogom olvasni előtte. 
Jen Campbell könyvei nagyon viccesek voltak szerintem, hihetetlen, hogy mennyi hülye ember van. :D Délutáni kikapcsolódáshoz tökéletes olvasmány mindkét kötet. 
Sarah Crossan One című verses-regénye pedig régen érdekelt már, főleg a benne boncolgatott különleges téma miatt: csípőnél összenőtt sziámi ikrek állnak a középpontban. Ezzel kapcsolatban is rengeteg gondolat kavarog a fejemben, de mindenképpen lesz majd róla egy poszt a későbbiekben. 
  1. Jen Campbell: Weird Things Customers Say in Bookshops
  2. Jen Campbell: More Weird Things Customers Say in Bookshops
  3. Lang Leav: Sea of Strangers
  4. Jason Reynolds: Long Way Down
  5. Sarah Crossan: One
Nektek milyen volt a hónapotok? 

4 megjegyzés:

  1. Részvétem Dóri! :(
    Ilyenkor természetes, hogy az ember bezárkózik a világ elől, remélem a május már jobb lesz egy kicsit!
    Kíváncsi vagyok a verselős bejegyzésre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! :(
      Én is bízom benne, igyekszem úgy alakítani a dolgaim. :)
      Hozom nemsokára! :))

      Törlés
  2. Sajnálom, ami történt, részvétem! :(
    Remélem a blog, és a könyve tudnak vigaszt nyújtani, és hát igen, ahogy Dóri is írta, természetes, hogy az ember kicsit elvonul ilyenkor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, tényleg nagyon aranyosak vagytok! :)
      Igen, mikor olvasok legalább teljesen ki tudom kapcsolni az agyam, és most ehhez egész jó könyveket is sikerült válogatnom.

      Törlés