WRAP UP | Január

  Január elképesztő gyorsan telt el, és ezzel együtt az első vizsgaidősuckom is (bár még van két vizsgám, szóval drukkoljatok!). Úgy érzem, hogy minden téren egy egész jó hónapot tudhatok magam mögött.
saját kép
Miket olvastam?
  1. Sarah Andersen: Puha boldog puffancs
  2. Matt Haig: A Boy Called Christmas
  3. Olivier Bourdeaut: Merre jársz, Bojangeles?
  4. Darja Desombre: Halálos másolat
  5. Meik Wiking: Hygge - A dán életérzés
  6. Marjane Satrapi: Persepolis - The Story of a Childhood
  Összesen 6 könyv csúszott le, ez 1360 oldalt jelent, ami ahhoz képest, hogy csak a tanulómaratonok között volt időm pár oldalra, nem rossz eredmény.
  A hónap kedvenc könyve egyértelműen a Merre jársz, Bojangeles? lett, amiről már írtam is egy posztot, illetve vele holtversenyben még a Persepolis is felkerült a legjobbak közé - ezt azoknak is meleg szívvel tudom ajánlani, akik amúgy nem szeretik a képregényeket.
  Ezüstérmes a Hygge lett, amiről már készítem is a beszámolómat: kellemes érzés volt olvasni, kirángatott a lelki mélypontról, s sok gondolatot, ötletet ültetett el a fejemben. Nem mellesleg ez volt az év első non-fiction olvasmánya!
  A bronzérem pedig a Puha boldog puffancsé, és A Boy Called Christmas-é. Előbbi sok-sok nevetéssel teli perceket okozott nekem, számos képkockában magamra ismertem, és a barátomnak is bőszen mutogattam a rám, illetve ránk jellemző mini-sztorikat. Utóbbi pedig egy nagyon kellemes, szívet melengető karácsonyi mese, amit akár kezdő angolul-olvasóknak is tudok ajánlani: egyáltalán nem bonyolult a nyelvezete (hisz Middle Grade könyvről van szó), sok benne a kép és olvasmányos.
  A dobogóról lecsúszott a Halálos másolat, ennek ellenére nagyon kellemes olvasmányélményként könyvelem el magamban. Nagyon tetszett a bűncselekmények és a művészet kapcsolódása, így két olyan dolgot sikerült vegyítenie a szerzőnek, amit imádok. Lehet írok majd róla bővebben is.

saját kép
  Tudjátok van EZ a saját kihívásom melynek keretein belül a januári olvasmányom A nő a tízes kabinból volt. Sajnos ezt nem sikerült még befejeznem, mivel egy konkrét kínszenvedés volt átverekednem magam az első 90-100 oldalon... Nem tudom mi lesz még a sorsa, de majd mindenképpen beszámolok róla. Amúgy a februári olvasmányom az Ármány és kézfogó lesz. Alig várom, hogy nekiessek. :)

Nektek hogy telt a hónap? :)

2 megjegyzés:

  1. Képregény helyett kémregényt olvastam :'D A puffancs olyan cuki! Satrapitól és az Asszonybeszédet olvastam, az se rossz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül is akár az is lehetne! :D Nagyon cukiiii, nekem sokkal jobban tetszett, mint az első. :) Na, arról még nem hallottam, úgyhogy meglesem magamnak. Köszi! :)

      Törlés