WRAP UP | Októberben olvastam

Forrás: pinterest
  Úgy érzem, hogy ebben a hónapban egyre jobban sikerült belejönnöm a tanulásba, egészen jó eredményeket sikerült elérnem az első zh-k alkalmával, ami rengeteg töltetet, inspirációt, és hatalmas hajtóerőt adott nekem.
  Ezúttal ismét az angolul olvasás kapta a főszerepet, ami őszintén szólva engem is meglepett, hiszen sokszor nulla agykapacitással érek haza. Ezt hűen bizonyítja az is, hogy a barátom jóvoltából teljesen rákattantam egy új játékra, ami a Cuphead nevet viseli. Soha nem voltam egy nagy gamer, de esténként kellemes kikapcsolódást nyújt - olyankor is, amikor másra már nem vagyok képes, mindössze csak vegetálni meg fotoszintetizálni.
  A hónap legnagyobb kedvence Rupi Kaur újdonsága lett, amiről már írtam is egy posztot: IDE kattintva elolvashatjátok. Legnagyobb csalódásként egy másik verseskötetet, a Roncs szélárnyékbant tartom számon, viszont egy kicsit később szeretném újraolvasni majd, hiszen az is simán lehetséges, hogy nem voltam hozzá a megfelelő lelkiállapotban. A Saga legújabb, 8. része ismét csodálatos lett, bár számomra egy kissé elmarad az előző héttől.

Miket olvastam októberben?

Závada Péter: Roncs szélárnyékban
Brian K. Vaughan, Fiona Staples: Saga Volume #8.
Rupi Kaur: The Sun and Her Flowers
J. K. Rowling: Short Stories from Hogwarts of Heroism, Hardship and Dangerous Hobbies
J. K. Rowling: Short Stories from Hogwarts of Power, Politics and Pesky Poltergeists

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése