TBR | Szeptember

  Régen volt már külön olvasmány-tervezgetős bejegyzésem, úgyhogy épp itt volt már az ideje egynek. Sokáig nem tisztult le előttem, hogy mit is olvasnék szívesen, mivel most épp egy olyan fázison megyek át, amikor egyik pillanatban mindent most azonnal sorra kerítenék, egy másikban viszont már semmihez sincs kedvem.
  Ráadásul elég kemény lesz számomra ez a hónap, szóval nem számítok túl sok jóra - már ami az olvasást illeti.
  Szeptember 11.-én kezdődik el számomra is az egyetem, s mit ne mondjak, az órarendem eléggé sz*r lett. Remélem, hogy a szociális életem valamilyen szintű megtartása, a barátommal töltött kevéske idő, és a tanulás mellé a maradék nagyjából 5 percembe az olvasást, plusz a blogolást is be tudom majd szorítani. Azért igyekszem egy kicsit előre dolgozni, hogy legyen tartalom akkor is, ha éppen nem érek rá leülni és összeállítani egy posztot.

  A TBR - listám a rám váró nehéz időszak ellenére egészen ambíciózusnak mondható, főleg, hogy
most határoztam el, hogy egy ideig mellékvágányra terelem a képregények olvasgatását - amik azért jócskán megdobták a havi olvasmányaim számát, mind oldalakban, mind mennyiségben értve.
  A félreértések elkerülése végett azt mindenképpen szeretném leszögezni, hogy nem szerepel a terveim között az, hogy a képen szereplő könyvek mindegyikét elolvassam, mindössze egy kis iránymutatást várok tőlük. A megkezdett olvasmányaimat viszont határozottan szeretném lehúzni a listámról, ezek a következőek:
  • Donna Tartt: A titkos történet
  • Patrick Rothfuss: A szél neve
  • Stephen King: Carrie
  Még ez a pár könyv is szerepel a gondolatbeli terveim között, de arra semmi esélyt nem látok, hogy az összeset sikerüljön majd elolvasnom: 
  • Aldous Huxley: Szép új világ
  • Marissa Meyer: Scarlet
  • Michelle Hodkin: The Unbecoming of Mara Dyer - Mara  Dyer eszmélése
  Ó, és majdnem elfelejtettem: a Mini-könyvklub havi olvasnivalója A szolgálólány meséje, szóval az biztos, hogy sorra fog kerülni.

  Ti miket terveztek elolvasni ebben a hónapban? :)

U.i.: én tökre örülök neki, hogy végre itt van a kicsit hűvösebb idő meg a réteges öltözködés, de azért a reggeli 8-9 fok egy kicsit túlzás... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése