HAVI KEDVENCEK | Január

  Nagyon régen volt már kedvences poszt a blogon, de soha nem gyűlt össze annyi új kedvencem, ami elég lett volna egy teljes posztra. Most viszont sok újdonság került hozzám az utóbbi pár hétben, ráadásul nagyon sokat meg is szerettem közülük. Igyekszem egy ideig megint írni ezeket a posztokat, mert nagyon élvezem elkészíteni hozzá a fotókat, és utána szépen-lassan összeszedni a termékekről a gondolataimat.



Ovális ecset / Karácsonyra kaptam tesómtól egy "fogkefe" ecset szettet, de a képen látható a kedvencem mind közül. Nagyon könnyű vele eldolgozni az alapozót, nekem leginkább körkörös mozdulatokkal jön be a végeredmény. Számomra ez egy nagyon multifunkciós ecset, mivel nemcsak az alapozó felvitelére, de a korrektor eldolgozására, s annak fixálására is ezt használom. Nagyon szépen viszi fel a krémes, a folyékony, és a poralapú termékeket is.

Rimmel Stay Matte púder (001 Transparent) / Ezer éve használtam már ezt a púdert, de a kísérletezés miatt kicsit elsodródtam tőle. Az őszi Glamour napokon viszont újra az utamba került (azóta már a 3. tégellyel használom), megvettem, s ismét nagyon megszerettem. Az egyetlen problémám vele az, hogy nem lesz olyan sokáig matt tőle az arcom, mint azt én szeretném.

Bourjois Healthy mix alapozó (N°51 Light vanilla) / Szintén a tesómtól kaptam, és egyszerűen imádom. Nagyon szép a fedése, alig-alig kell korrektort használnom mellé, nem érzem túl nehéznek a bőrömön, ráadásul a száraz részeket sem emeli ki túlzottan. Az egyetlen problémám vele az, hogy nagyon gyorsan és nagymértékben oxidálódik, tehát több árnyalattal sötétebb lesz a színe.

Essence ajakceruzák (sima hegyezős verzióból: 08 red blush és 05 soft berry; a longlasting vonalból: 06 a girl's dream, 10 berry on my mind) / Talán a longlasting család egy kicsivel közelebb áll a szívemhez, nagyon krémesek, könnyű velük dolgozni, ráadásul tartósak is. A sima hegyezősek egy kicsit nehezebben fognak (de ez nem jelenti azt, hogy nagyon erőlködni kéne azért, hogy működjenek) és jobban kiemelik az ajkak egyenetlenségeit, sokszor foltosan fognak. Én a legritkább esetekben szoktam melléjük rúzst is használni, szerintem önmagukban is megállják a helyüket a ceruzák - főleg a 06-os és a 10-es.

Police To Be Rose Blossom parfüm / Egyszerűen imádom ezt a parfümöt, számomra ez a tökéletes mindennapi illat - bár már egy új jelöltre bukkantam. Fiatalos, könnyed, mégis feltűnő, mindig sok bókot kapok, ha ezt viselem. Nem mellesleg nagyon tartós bőrön is, de főleg ruhán. ITT olvashattok az illatjegyeiről.

Primark gyertya (N°19 málna és vanília) / Már a csomagolása megfogott, odáig vagyok az ilyen tégelyes megoldásokért. Az illata is szuper, nagyon friss, mégis édes. Égetés közben annyira nem érződik az illata, viszont miután elfújom még napokig megcsap az illata a szobámban.

Szemüveg / Nagyon régóta szemüveges vagyok már, de csak nyár óta van egy olyan szemüvegem, amit szeretek is hordani és úgy érzem jól áll. Talán már láthattátok pár képen, ha követtek instán, sőt már a blogon is szerepelt, ha jól emlékszem, de kedvences posztban még tuti nem. Annyira megváltoztatja az arcomat, hogy sokan fel sem ismernek benne. Odáig vagyok érte.

Kodak AZ361 fényképezőgép / A legkedvencebb termékem a hónapban! ❤ A születésnapomra kaptam a szüleimtől, hogy végre szebb minőségű képeket tudjak készíteni, s hogy kiélhessem a művészi hajlamaimat. A fenti képet is már vele lőttem, s én nagyon elégedett vagyok a minőségével. Ti mit szóltok hozzá? Még nagyon sok mindent meg kell tanulnom a használatával kapcsolatban, de úgy érzem, hogy nagyon jó barátok leszünk mi ketten.

Nektek mik voltak a kedvenc termékeitek a hónapban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése