THE SUNDAY POST SPECIAL - A Vasárnapi Poszt... Hétfőn

Sajnálom, hogy ezúttal elcsúsztam ezzel a poszttal, de nagyon későn lett kész (jelenleg hajnali fél kettő van), így úgy döntöttem majd reggel publikálom, ha már dolgoztam vele. Azért nem szeretném, ha ez rendszeressé válna. :D
Miről is szól ez a rovat? Ezekkel a bejegyzésekkel minden második vasárnap fogok jelentkezni, reményeim szerint rendszeresen. Szó lesz bennük az elmúlt hete(i)mről, hogy miket olvastam, néztem, mik történtek velem, stb és egy TILT - hez (Things I Love Thursday) hasonló kis része is lesz. Lesz benne néhány inspirációs kép is, különböző témák szerint, a végén pedig a kedvenc zenéim. ENJOY!

Történések:
Nos, elég régen jelentkeztem már ezzel a bejegyzéssel, és a kéthetes tervem bőven megdőlt, de mostantól ismét rendszeressé fogom tenni. Kb. 2 hete végeztem az érettségivel, ami hihetetlen nagy megkönnyebbüléssel tölt el, és bár nem sikerült úgy, ahogy én szerettem volna, végül is elégedett vagyok vele. Viszont az eléggé idegesítő, hogy mióta magam mögött tudhatom az egész hercehurcát folyamatosan rossz idő van, esik az eső, viharok egymás hegyén - hátán... Borzasztó. Remélem hamarosan eljön a kellemesen meleg idő, amikor kint olvashatok és napozhatok a kertben.
Múlthéten pedig megkezdődött, s be is fejeződött a festés, és csak az van hátra, hogy átköltözzek a szobába. Nagyon várom már, hogy végre berendezkedhessek és eltöltsek némi időt a rendezgetésével, csinosítgatásával. Majd talán lövök pár képet a szobáról, a kedvenc részleteimről, ha teljesen kész lesz és Titeket is érdekelne. 
Plusz hamarosan jelentkezek egy lakberendezős bejegyzéssel, amiből majd egy kicsit jobban megismerhetitek a stílusomat. 

Olvasások:
Mostanában jó néhány regényt befejeztem, amikről hamarosan egy nagy ömlesztett, zanzásított posztban fogok Nektek mesélni, mivel vannak olyanok is, amiket régebben fejeztem be, és nem emlékszem már rájuk annyira, hogy egy teljes bejegyzést áldozzak nekik. Másrészt az utóbbi időben egyáltalán nincs kedvem csak egy - egy könyvről írni, valahogy ráuntam erre a tematikára. Bár lehet, hogy változni fog ez most, hogy tengernyi szabadidőm lett.
Jelenleg Moskát Anitától olvasom a Bábel fiait, és teljesen odavagyok érte! Nagyon érzékletesen és gördülékenyen ír az írónő, teljesen magával ragadott. Emellett terítéken van egy kis krimi is, mely nem más, mint Agatha Christie -től a Paddington 16.50. Régóta szomjazom egy kis Christie -féle nyomozgatásra és izgalomra. A harmadik áldozatom pedig nem más, mint Jus Accardo Denazen sorozatának második része a Toxic - Mérgezés. Ezért még egy csipetnyit sem lelkesedek. Az előző kötethez képest egyértelműen azt tudom rá mondani, hogy lapos én unalmas, nincs is hozzá kedvem. Az írásmód pedig teljesen más, mint a Touch esetében, ezúttal egyáltalán nem szippant be, sőt. 

Heti kedvencek, mosolyforrások:
  • vége az érettséginek!
  • a festés. 
  • nagyon jó áron találtunk egy szuper kanapét a Kikában, amit a tetősíkablak alá fogunk elhelyezni. Már előre látom, hogy ki se lehet majd robbantani onnan, és hogy milyen sokat fogok ott olvasni! :)
  • nude körmök.
  • ismét rápörögtem a Pinterestre, rengeteg időt töltök el rajta.
  • ugyanez történt a Spotify esetében is. Szerintem mindenkinek ki kéne próbálnia, mert remek lejátszási listák vannak rajta, és a világ összes zenéje.
  • ma tegnap kimostam a sminkecseteimet, és olyan szép tiszták lettek. Amúgy most tervezek beszerezni még pár ecsetet, mert hiányosnak érzem a készletemet. Például nagy szükségem lenne egy kontúrozóra is. Meg bronzosítóra is, ha már itt tartunk.
  • I-M-Á-D-O-M a Walking Dead -et! Most töltöm a 3. évadot, és már alig várom, hogy folytathassam a sorozatot, mert egyszerűen ahw. Minden zombifannak vetnie kell rá egy pillantást! ;)
  • friss gyümölcsök... ribizli, meggy, cseresznye, barack. Heaven!
  • Ludovico Einaudi.
  • múlthét szombaton sütöttem meg életem első sajttortáját, Katacita posztja alapján. Egyszerűen csodálatosan isteni lett, imádta az egész család! Instagramra is töltöttem fel róla egy képet, nézzétek meg. :)
  • egy feketerigó pár a mi kertünket választotta fészkelés céljára, és végig figyelhettem ahogy fejlődnek a csibék. Olyan jó érzés volt! Instagramon róluk is találhattok képet.
Inspiráció: Minden kép a Pinterestről származik, ha szeretnétek Dóra Silye néven tudtok követni!


1. könyvmoly élet

2. smink
Nagyon feldobja  az amúgy uncsi sminket ez a piros rúzs. A haja pedig egy álom!

3. haj
Messy bun... egyszerű, de nagyszerű.

4. outfit
Minden darabját kérem a gardróbomba!

5. kiegészítő
Imádom az ásványokból készült ékszereket.

6. surranó
Szerelem első látásra...

7. körmök
Annyira finom, és elegáns ez a manikűr! Annak ellenére tetszik, hogy nem szeretem az ehhez hasonló "nudista" alkotásokat.

8. étel
Kínai!

9. kávé
Őszintén szólva ezen a képen az asztal színe fogta meg a tekintetem. De azért a kávét is meginnám.

10. otthon, édes otthon
Gyengéim a minimalista házikók.

11. flower power
Az egyik kedvenc virágom a bazsarózsa/ pünkösdi rózsa. Minden színben gyönyörű!

12. DIY
Ezt egyszer ki fogom próbálni!

13.  csodás helyek
Borneo -i esőerdő.


Zenéljünk:
Az elmúlt pár hétben a lecsapódó stressz következtében, és amiatt, hogy úgy éreztem semmire nem vagyok jó, és teljesíteni sem tudok rendesen egy lelki mélypontra kerültem, és ez a zeneválasztásaimra is rányomta a bélyegét. Ilyenkor folyamatosan zongoradarabokat és lassú, kissé melankolikus dalokat hallgatok, mivel valahogy megnyugtatnak és segítenek kivánszorogni a hullámvölgy legeslegaljáról is. Az egyik Spotify -os keresgélésem során bukkantam rá Ludovico Einaudi Le onde című albumára, aminek minden darabja csodálatos (viszont két hatalmas kedvencem van: a címadó Le onde és az Ombre). Az 88 Keys lejátszási listán (remélem, hogy ti is lelkes használói vagytok a Spotify -nak! ;)) pedig Agnes Obel Chord left dala fogott meg. Egy ideje nagy kedvencem Bruno Mars és Mark Ronson közös alkotása, az Uptown funk. Reggelente nagyon szeretem meghallgatni, mert teljesen felébreszt, és vidáman, táncolósan indul miatta a nap. :) Hasonló elvek alapján Omi -tól a Cheerleader is egy reggeli muzsika. Sokszor pörgött még a The Neighbourhood is, főként az #icanteven, az Afraid és egy feldolgozás, a Say my name/ Cry me a river. Imádom a srácokat, mindig jó zenékkel rukkolnak elő. A Years & Years nevű banda is bekerült a kedvenceim közé, főleg a Take Shelter című daluk. A végére pedig maradt még Eelke Kleijn -től a Mistakes I've Made, The Weeknd -től a The Hills, és a Tove Lo -tól a Talking Body, amik szintén nagyon nagy favoritok voltak az elmúlt pár hét során.













És felétek? :)
Puszi,
Dóri







2 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Imádom a Neighbourhood-ot meg a Years & Years-t is. Tőlük az első kedvenc számom nekem is a Take Shelter volt. :)


    Panna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Panna! :)
      Én is nagyon - nagyon szeretem mindkét együttest, egyszerűen csodálatosak! A Years & Years -től a King sem rossz azért! ;)
      Puszi

      Törlés